Opleidingen

Het jaarverslag 2022 van Zadkine is nu beschikbaar

• Rotterdam, 11 juli 2023, 18:19
  • Geschreven door Redactie

Het jaarverslag 2022 van Zadkine is nu beschikbaar. Het geïntegreerd jaardocument geeft niet alleen inzicht in onze cijfers, maar bevat ook mooie verhalen van studenten en medewerkers en geeft goed weer wat we allemaal samen bereikt hebben het afgelopen jaar.

Welzijn in de coronacrisis

In 2022 hebben we extra steun kunnen bieden aan studenten die de gevolgen ondervonden van de coronapandemie. Het welzijn van studenten staat bijvoorbeeld behoorlijk onder druk en de inzet van studentenpsychologen is heel betekenisvol geweest.

Daarnaast lees je meer over de verbeteringen die we hebben doorgevoerd in onze bedrijfsvoering om de dienstverlening aan studenten en medewerkers te versterken.

Meerjarenstrategie

We hebben onze (concept) meerjarenstrategie 2023-2027 opgesteld. De komende jaren focussen we op de volgende drie thema’s:

1.       De Zadkine arbeidsmarkt community brengt verrassende ontmoetingen

2.       Een werelds Zadkine

3.       Zadkine is dé school van de hoge verwachtingen

Positieve beoordeling

De Inspectie van het Onderwijs heeft ons op alle punten een positieve beoordeling gegeven in het vierjarig onderzoek. In het document vind je ook een uitgebreid verslag van de eindbeoordeling van onze kwaliteitsagenda voor de periode 2017-2022.

Uitbreiding 010 Academies

We blijven onze nieuwe en innovatieve opleidingen bij de 010 Academies uitbreiden. Hierin werken we nauw samen met het bedrijfsleven. Naast de eerder opgestarte 010 E-com Academy, 010 Bar Academy en de 010 Event Academy, hebben we in 2022 de010 Hospitality Academy opgestart. Onze studenten leren hoe je een gast welkom laat voelen: van ontvangst tot vertrek.

Financieel gezond

Ons financiële resultaat over 2022 is positief. Het jaardocument en de financiële verantwoording zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de accountants van EY.

Samen maken we Zadkine

Natuurlijk blijven we ook het komende jaar investeren in het geluk voor onze studenten en onze personeelsleden. Dit gaat niet vanzelf. Onze dank gaat uit naar alle collega’s die hier iedere dag aan werken. Wij allemaal moeten daarvoor de nodige inspanningen doen; elke dag opnieuw. Maar dat doen we graag vanuit de passie voor Zadkine. Samen zijn we Zadkine.

Het Zadkine jaarverslag 2022

Het Zadkine jaarverslag is te downloaden via onderstaande button.

150+
Opleidingen op vier niveaus