Zoeken
Menu
StudieMatch

Klacht en compliment

Heb je een klacht, wil je ons een compliment geven of heb je een tip hoe we dingen anders kunnen doen? Laat het ons weten. Dat kan op verschillende manieren. 

  • Praat met je examinator of SLB’er 
  • Neem contact op met de klachtencoördinator
  • Of vul een formulier in 

Op deze pagina lees je alles over het doorgeven van een klacht of compliment.
 

Ik ben een student

Het liefste willen we dat jij een leuke en inspirerende studietijd hebt bij Zadkine. Een fijne leeromgeving en het beste onderwijs. Daar doen wij ons best voor. Natuurlijk kan het altijd beter.

Maak jij dingen mee die niet fijn zijn? Zie jij zaken die beter kunnen of extra aandacht nodig hebben? Bespreek je klacht eerst met een persoon die hierover gaat. 

  • Praat met je examinator over je examen.
  • Praat met een vertrouwenspersoon over ongewenst gedrag. 
  • Praat met een SLB’er over overige klachten. 

Kom je er niet uit? 

Leg het voor aan de klachtencoördinator. Elke opleiding heeft een eigen klachtencoördinator. 
Of meld jouw klacht direct aan ons. 

Klacht melden?

Centrale klachtencoördinator

Wil je weten wie op jouw locatie klachtencoördinator is? Of wil je meer informatie? Ik help je graag verder. Ik ben bereikbaar van maandag t/m donderdag. Krijg je me niet te pakken: spreek mijn voicemail in, dan bel ik je terug.

Betere oplossing

Heb je een klacht ingediend, maar ben je niet tevreden over de oplossing. Schrijf dan een brief met daarin jouw bezwaar. Deze brief richt je aan: 

  • De bezwarencommissie, als het gaat om een algemene klacht. 
  • De examencommissie, als het gaat om een klacht over je examen, 

In beroep

Ben je na het indienen van jouw bezwaar nog niet tevreden, dan kun je in beroep gaan. Je neemt dan contact op met de Beroepscommissie van Zadkine. Deze Beroepscommissie doet een uitspraak voor beide partijen. Deze uitspraak is bindend. Dat betekent dat iedereen akkoord moet gaan met deze uitspraak. 

Stuur jouw brief naar: 
Beroepscommissie Deelnemers Zadkine 
Postbus 84021
3009 CA Rotterdam

Ik ben een medewerker

Vermoed jij een misstand? Meld het ons. Of je nu medewerker of ex-medewerker bent. Er zijn verschillende misstanden denkbaar, zoals een dreigend: 

  • Strafbaar feit: diefstal of corruptie 
  • Schending van de wet- en regelgeving 
  • Gevaar voor de volksgezondheid
  • Onjuist informeren van publieke organen
  • Verspilling van collectieve middelen 
  • Bewust achterhouden of vernietigen van informatie over deze feiten

Hoe meld je een misstand? 

Lees eerst de Klokkenluidersregeling. Hierin staat de procedure beschreven. Wil je na het lezen nog steeds jouw vermoeden van een misstand melden, vul dan het meldingsformulier in. Stuur deze op naar: 

Zadkine
T.a.v. Secretaris van het Bestuur
Postbus 1480
3000 BL ROTTERDAM

Complimenten en tips

Ben jij juist erg tevreden en wil je ons een compliment geven? Wat leuk! Het is ons doel om jou de beste kansen op succes te bieden bij jouw vervolgstap naar een baan of andere studie. Lukt dat? Laat het ons weten. 

Of heb je misschien een tip hoe we dingen nog beter kunnen aanpakken? 

Bekijk ook