Veelgestelde vragen over schoolkosten

Kan ik betalen in termijnen?

Ja, alle schoolkosten die je met Zadkine afrekent via www.zadkine.nl/schoolkosten, kun je op de volgende manieren betalen:

Betaalwijze Kosten
1 Via iDEAL geen administratiekosten
2 Per doorlopende automatische incasso geen administratiekosten
3 Per creditcard € 2,50 administratiekosten
4 Per acceptgiro € 4,95 administratiekosten
5 In drie maandelijkse termijnen * € 9,95 administratiekosten
6 Door een derde (werkgever) ** € 4,95 administratiekosten
* mits het factuurbedrag hoger is dan € 175 (het bedrag wordt in drie achtereenvolgende automatische termijnen afgeschreven)
** dit geldt alleen voor bbl- en deeltijdstudenten in overleg met werkgever

Ik kan mijn wettelijk cursusgeld (deeltijd-studenten) niet via mijn leermiddelenlijst afrekenen, klopt dit?

Vanaf schooljaar 2013-2014 wordt het wettelijk cursusgeld niet meer via de leermiddelenlijst van je opleiding gefactureerd. Je ontvangt in de loop van het schooljaar automatisch een factuur voor het cursusgeld vanuit Zadkine.

Ik heb technische problemen met de website

Zijn er technische problemen met de website, bel dan op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur met de helpdesk van Studers, 088-203 03 30 (10ct per minuut). 

Welke leermiddelenlijst hoort bij mijn opleiding?

Via het keuzemenu kun je makkelijk en snel je opleiding vinden. Selecteer in welke plaats je naar school gaat en volg de verdere instructies. Hierdoor vind je snel jouw leermiddelenlijst. Lukt het niet en weet je niet welke leermiddelenlijst bij jouw opleiding hoort? Vraag dan hulp aan je studieloopbaanbegeleider, mentor of docent.

Waar vind ik mijn studentennummer?

Om je te kunnen registreren op de website wordt er naast je persoonlijke gegevens ook naar je studentennummer gevraagd. Dit studentennummer bestaat uit zeven cijfers en vind je op je schoolpas en in je (voorlopige) plaatsingsbrief onder het kopje 'uw kenmerk'. Kun je jouw studentennummer niet vinden? Vraag dan hulp aan je studieloopbaanbegeleider, mentor of docent.

Ik kan mijn opleiding niet vinden

Alle opleidingen hebben een leermiddelenlijst per opleiding per leerjaar aangemaakt. Twijfel je of jouw opleiding in de lijst voorkomt of ben je er niet zeker van of je de juiste boeken bestelt en schoolkosten afrekent, wacht dan met bestellen tot je eerste schooldag en vraag advies aan je studieloopbaanbegeleider, mentor of docent.

Wat is een pakketnummer?

Met een pakketnummer word je in een keer naar de juiste leermiddelenlijst doorverwezen. Indien je dit pakketnummer hebt ontvangen kun je het gebruiken en invoeren in het veld ’pakketnummer’. Indien je geen pakketnummer hebt ontvangen, kun je jouw leermiddelenlijst via het keuzemenu vinden.

Kan ik verkeerd bestelde boeken retour sturen?

Wanneer het boekenpakket niet aan je verwachting voldoet, kun je de boeken aan Studers retour sturen. Vermeld bij een retourzending altijd duidelijk je klantnummer en je naam- en adresgegevens. Studers hanteert een retourtermijn van 14 dagen na ontvangst van jouw boekenpakket. Wanneer de boeken binnen deze retourtermijn bij Studers binnen zijn, ontvang je het volledige factuurbedrag (exclusief verzend- en administratiekosten) terug. Voor boeken die buiten de retourtermijn geretourneerd worden, ontvang je geen geld retour. Bel voor meer informatie op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur met de helpdesk van Studers, 0900-500 40 10 (10ct per minuut).

Wat is de levertijd van de door mij bestelde boeken?

De levertijd bedraagt ongeveer vijf werkdagen mits de artikelen voorradig zijn.

Cookies

Voor een volledige werking van de website worden cookies op uw computer gezet. Daarnaast worden cookies geplaatst voor het bijhouden van bezoekersgedrag binnen Google Analytics, de werking van socialmedia-knoppen en reactiemogelijkheden op blogberichten. Wilt u meer informatie over hoe deze website omgaat met uw privacy en welke cookies worden opgeslagen, lees dan onze cookiepagina.